puszczyk puszczyk
389
BLOG

Czy Nałęcz dokopie łódzkiej Manufaturze

puszczyk puszczyk Polityka Obserwuj notkę 9

Zawsze mam na uwadze fakt iż losy wszechświata są jak zabawka na placu zabaw. Życie zawsze zaskakuje i to wciąż sprawia iż mój osobisty głód doznań pobudza mnie do działania i wykazywania zainteresowania przyziemnymi sprawami jakim obdarza nas dzień powszedni.

 

Całkiem niedawno miałem nieprzyjemność zapoznać się z wypowiedzią nielubianego prze zemnie pana Nałęcza:

Nie życzę sobie, aby PiS szedł w marszu z hasłem skopiowanym z niemieckiego nazizmu

- Występuję w obronie tych ludzi, bo oni nie wiedzieli, że im się proponuje w katolickiej Polsce iść pod hasłem skopiowanym z niemieckiego nazizmu. Nie życzę sobie, żeby w Polsce, tak boleśnie doświadczonej faszyzmem, związki zawodowe maszerowały pod hasłem "praca czyni wolnym". Albo żeby bal geologów obywał się pod hasłem "nocy kryształowej" - powiedział w Radiu Zet prof. Tomasz Nałęcz.

Przyznam się bez bicia że uwielbiam jak życie się mści za takie beznadziejnie głupie wypowiedzi. Oczywiście rzeczywistość i tym razem mnie nie zawiodła (dzięki wielkie) i długo na zemstę nie kazała czekać.

Proszę bardzo: Manufaktura. Noc zakupów niemal jak... pogrom Żydów

W związku z tym faktem z niecierpliwością czekam na wypowiedź pana Nałęcza gromiącego kampanię łódzkiej Manufaktury.

Panie Nałęcz nie każ pan czekać zbyt długo!!!!

puszczyk
O mnie puszczyk

PUSZCZYK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka